Muğla Büyükşehir Okçuları Antalya'dan birincilik ve üçüncülükle döndü
Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü okçuları Antalya'da gerçekleştirilen turnuvadan birincilik ve üçüncülükle döndü.
21-24 Mart tarihleri arasında Antalya’da gerçekleştirilen 2025 Ulusal Egemenlik Kupası (TSP-1) yarışlarında Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü okçuları da mücadele etti. Büyükşehir okçuları Hazal Burun, Ecesu Demircan ve Songül Lök’ten oluşan kadın takımı Büyük Kadınlar Kategorisi’nde birinci, Hazal Burun Emircan Haney’den oluşan takım ise Büyükler Karışık Takım Kategorisi’nde üçüncü oldu. Turnuvanın bireysel kategorisinde Büyükşehir okçuları Hazal Burun üçüncü, Emircan Haney de dördüncü oldu.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı