Muğla Büyükşehir Okçuları Antalya'dan birincilik ve üçüncülükle döndü
Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü okçuları Antalya'da gerçekleştirilen turnuvadan birincilik ve üçüncülükle döndü.
Antalya’da gerçekleştirilen 2025 Ulusal Egemenlik Kupası (TSP-1) yarışlarına Türkiye genelinden 84 spor kulübü ve 550 sporcu katıldı. Muğla Büyükşehir Belediye Spor Kulübü’nün 5 sporcu ile katıldığı yarışlarda, sporcular başarılı sonuçlar aldı. Büyükşehir sporcuları Muğla’ya bir birincilik bir de üçüncülükle döndü. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras Muğla’yı başarı ile temsil eden sporcuları ve antrenörleri Dr. Ejder Sözen’i kutladı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret