Muğla Büyükşehir'in Temizlik Seferberliği Ula Göleti'nden Başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yürütülecek kapsamlı çevre temizliği seferberliğinin ilk adımını Ula Göleti'nde başlattı. 13 ilçeyi kapsayan temizlik programı kapsamında çevresel duyarlılığı artırmak, doğa alanlarının korunmasını sağlamak ve vatandaşlarda farkındalık oluşturmak hedefleniyor.
Çevre temizliğine katılan gençlerden temizlik çağrısı
Fatma Nur Ateş: “Gezdiğim yerlerin temiz olmasını istiyorum, bu nedenle temizlik çalışmalarına katıldım. Bu doğa sadece bize ait değil; hayvanların da temiz bir ortamda yaşamaya ihtiyacı var. Bu yüzden çevremizi temiz tutalım.”
Perihan Şenol:“ Herkes çevre temizliği konusunda hassasiyet göstermeli. Geleceğe temiz bir doğa bırakmak için buradayım. Etkinliğe katkı sunan Ahmet Başkan’a teşekkür ederim.”
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı