Muğla Büyükşehir'in Temizlik Seferberliği Ula Göleti'nden Başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yürütülecek kapsamlı çevre temizliği seferberliğinin ilk adımını Ula Göleti'nde başlattı. 13 ilçeyi kapsayan temizlik programı kapsamında çevresel duyarlılığı artırmak, doğa alanlarının korunmasını sağlamak ve vatandaşlarda farkındalık oluşturmak hedefleniyor.
Hicran Karabıyık: “Temiz Kent Ortak Sorumluluktur”
Muğla Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanı Hicran Karabıyık, kent temizliğinin ortak bir sorumluluk olduğuna vurgu yaptı: “Kent temizliği yalnızca belediyelerin değil; vatandaşların, sivil toplum örgütlerinin ve kamu kurumlarının iş birliğiyle yürütülen ortak bir sorumluluktur. Biz de bu bilinçle sağlıklı, temiz bir kent bırakmak için çalışıyoruz. Bugün Ula Belediyesi ile ortak bir çalışma gerçekleştiriyoruz. 13 ilçemizde sürdüreceğimiz temizlik programının ilkini Ula’da başlattık.”
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor