Muğla Büyükşehir ile Tüm Yerel-Sen Arasında Sosyal Denge Sözleşmesi İmzalandı
Muğla Büyükşehir Belediyesi ve bağlı kuruluşu MUSKİ ile Tüm Yerel-Sen Muğla Şubesi arasında Sosyal Denge Sözleşmesi imzalandı. Çalışanların ekonomik ve sosyal haklarını güçlendiren sözleşmeyle sosyal denge tazminatı yüzde 120 oranında uygulanırken bayram yardımı da ilk kez sözleşmeye eklendi.
Başkan Aras: “Emekçinin hakkını koruyan, çalışanını destekleyen bir anlayışla hareket ediyoruz”
Ağır ekonomik koşullar altında yaşayan çalışanların haklarını korumak için çalıştıklarını ifade eden Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras şunları söyledi: “Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak emeğin değerini bilen, çalışanının alın terini koruyan bir anlayışla hareket ediyoruz. Çalışma arkadaşlarımızın yaşam koşullarını iyileştirmek, sosyal haklarını geliştirmek ve emeklerinin karşılığını en iyi şekilde almalarını sağlamak bizim öncelikli sorumluluklarımız arasında yer alıyor. Çalışanlarımızın mutlu, huzurlu ve güvende olduğu bir çalışma ortamı, hizmet kalitesine de doğrudan yansır. Bu anlayışla emekçilerimizin yanında olmaya, haklarını geliştiren adımlar atmaya devam edeceğiz.”
Bakmadan Geçme