• Haberler
  • Güncel
  • Muğla Büyükşehir ile Tüm Yerel-Sen Arasında Sosyal Denge Sözleşmesi İmzalandı

Muğla Büyükşehir ile Tüm Yerel-Sen Arasında Sosyal Denge Sözleşmesi İmzalandı

Muğla Büyükşehir Belediyesi ve bağlı kuruluşu MUSKİ ile Tüm Yerel-Sen Muğla Şubesi arasında Sosyal Denge Sözleşmesi imzalandı. Çalışanların ekonomik ve sosyal haklarını güçlendiren sözleşmeyle sosyal denge tazminatı yüzde 120 oranında uygulanırken bayram yardımı da ilk kez sözleşmeye eklendi.

Muğla Büyükşehir ile Tüm Yerel-Sen Arasında Sosyal Denge Sözleşmesi İmzalandı
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!