Muğla Büyükşehir, İçmeler'de 77 Milyon TL'lik Yol Çalışmasına Başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Marmaris'in İçmeler Mahallesi Atatürk Caddesinde 77 milyon TL'lik yatırımla kapsamlı bir yol yenileme çalışması başlattı.
Hilaloğlu: “Güvenli ve Modern Bir Yola Kavuşacağız”
İçmeler sakini Gökhan Hilaloğlu, “İki aracımız var ve bu yolu kullandığımız için neredeyse iki yılda bir araçlarımızın alt takımlarını yenilemek zorunda kalıyorduk. Şimdi yolumuzda çok güzel bir yatırım yapılıyor. Yıllardır bizim için büyük bir sorun olan bu yol, alt ve üst yapısıyla birlikte yenileniyor. Çalışmalar tamamlandığında daha güvenli ve modern bir yola kavuşacağız. Ahmet Başkanımıza teşekkür ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
-
muğla büyükşehir yol çalışması
-
marmaris içmeler atatürk caddesi
-
marmaris yol yenileme projesi
-
ahmet aras muğla yatırımları
-
muğla ulaşım altyapısı
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı