Muğla Büyükşehir, İçmeler'de 77 Milyon TL'lik Yol Çalışmasına Başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Marmaris'in İçmeler Mahallesi Atatürk Caddesinde 77 milyon TL'lik yatırımla kapsamlı bir yol yenileme çalışması başlattı.
Başkan Aras: “Turizm Kentimize Yakışan Güvenli ve Modern Yollar Yapıyoruz”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, “Muğla’mız her yıl milyonlarca yerli ve yabancı misafirimizi ağırlayan bir turizm kenti. Bu nedenle ulaşım altyapımızın güçlü, güvenli ve konforlu olması büyük önem taşıyor. Marmaris’in en önemli turizm merkezlerinden biri olan İçmeler’de başlattığımız yol yenileme çalışmasıyla hem vatandaşlarımızın hem de ilçemizi ziyaret eden misafirlerimizin daha güvenli ve rahat bir ulaşım imkânına kavuşmasını hedefliyoruz. İlçelerimizin ihtiyaçlarını yerinde tespit ederek yatırımlarımızı hayata geçiriyoruz. Muğla’mızın her noktasında yaşam kalitesini artıracak yatırımlar yapmaya devam edeceğiz.” dedi.
-
muğla büyükşehir yol çalışması
-
marmaris içmeler atatürk caddesi
-
marmaris yol yenileme projesi
-
ahmet aras muğla yatırımları
-
muğla ulaşım altyapısı
Bakmadan Geçme