Muğla Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti üyeleri bir araya geldi
Muğla'nın Menteşe ilçesinde Muğla Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti tarafından 24 Temmuz Gazeteciler ve Basın Bayramı dolayısıyla akşam yemeği organizasyonu düzenlendi. Düzenlenen organizasyona Muğla'nın birçok ilçesinden gazeteciler bir araya gelerek keyifli vakit geçirdiler.
24 Temmuz Gazeteciler ve Basın Bayramı sebebiyle Muğla Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti tarafından üyelerine akşam yemeği organizasyonu düzenlendi. Düzenlenen organizasyona Muğla’nın birçok ilçesinden gazeteciler katılırken Fethiye’den SED Medya Yönetim Kurulu Başkanı Seda Köktener, Genel Müdür Sıdıka Kölemen, Yayın Müdürü Ersin Dal ve Yazı İşleri Müdürü Emrullah Gök de katılım sağladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları