Muğla Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti üyeleri bir araya geldi
Muğla'nın Menteşe ilçesinde Muğla Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti tarafından 24 Temmuz Gazeteciler ve Basın Bayramı dolayısıyla akşam yemeği organizasyonu düzenlendi. Düzenlenen organizasyona Muğla'nın birçok ilçesinden gazeteciler bir araya gelerek keyifli vakit geçirdiler.
Akşam yemeğinde keyifli vakit geçiren gazeteciler, organizasyonun sonunda toplu fotoğraf çekimi gerçekleştirerek güzel bir hatıra bıraktılar. Bu anlamlı günde gazeteci Mehmet Ali Solak, Muğla Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Cem Kaytan’a “Asrın Felaketi 6 Şubat 2023, gösterdiğiniz duyarlığını ve konukseverliği asla unutmayacağız” yazılı plaket takdim etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret