Muğla Büyükşehir enerjideki yönünü güneşe çevirdi
Türkiye'de ilk lisanslı güneş enerjisi santraline sahip olan Muğla Büyükşehir Belediyesi, çevre dostu ve yenilenebilir enerji yatırımlarını her geçen yıl artırarak devam ettiriyor. Menteşe Denizova Mahallesinde kurulan güneş tarlasındaki enerji üretimi ile hem çevre korunuyor, hem de Büyükşehir Belediyesi bütçesine milyonlarca liralık katkı sunuluyor.
Başkan Aras yaptığı açıklamada, "MUSKİ bünyesinde hayata geçirdiğimiz güneş enerji santrallerine iki yeni tesis daha ekleyerek sayıyı 10’a çıkardık. 45 günlük kısa bir sürede 4.2 milyon kilovat saat enerji üreterek 23 milyon TL’nin üzerinde tasarruf sağladık; aynı zamanda 3 bin 375 ton karbon salımının önüne geçtik.
-
muğla güneş enerjisi yatırımı
-
muğla büyükşehir güneş enerjisi
-
muski güneş enerji santrali
-
ahmet aras yenilenebilir enerji
Bakmadan Geçme
Ali Somyürek Üçlü Masa'yı Ziyaret Etti
Fethiye’de Özcan Kıvrak 22. ölüm yılında lokma hayrı ile anıldı
Yatağan'da tıra arkadan çarpan otomobildeki Rus kadın hayatını kaybetti
Muğla'da kum zambaklarıyla ünlü SARÇED Plajı'nda yangın tatbikatı yapıldı
Fethiye’de tekstil atölyesinden geniş üretim ağı: Kurumlara ve okullara özel kıyafet üretimi
Fethiyespor Taraftarlar Derneği'nden Yönetime Sert Çağrı: