Muğla Büyükşehir enerjideki yönünü güneşe çevirdi
Türkiye'de ilk lisanslı güneş enerjisi santraline sahip olan Muğla Büyükşehir Belediyesi, çevre dostu ve yenilenebilir enerji yatırımlarını her geçen yıl artırarak devam ettiriyor. Menteşe Denizova Mahallesinde kurulan güneş tarlasındaki enerji üretimi ile hem çevre korunuyor, hem de Büyükşehir Belediyesi bütçesine milyonlarca liralık katkı sunuluyor.
Yenilenebilir enerjiye yaptığımız her yatırım; daha düşük maliyet, daha temiz bir çevre ve daha güçlü bir gelecek demektir. Güneşten elde ettiğimiz enerjiyle hem kamu kaynaklarını koruyor, hem de iklim kriziyle mücadeleye somut katkı sunuyoruz. Bu çevresel kazanım, on binlerce ağacın yıllık karbon tutumuna eşdeğer bir etki oluşturuyor. Geleceğin Muğla’sını; yeşil dönüşümü benimseyen, kaynaklarını verimli kullanan, çevreye duyarlı ve sürdürülebilir yatırımlarla güçlenen bir kent olarak inşa etmeyi sürdürüyoruz" dedi.
-
muğla güneş enerjisi yatırımı
-
muğla büyükşehir güneş enerjisi
-
muski güneş enerji santrali
-
ahmet aras yenilenebilir enerji
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’