Muğla Büyükşehir'e Çin'den davet
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Çin'de düzenlenecek 'BRI Ortak Ülkeleri Küresel Ekonomik Yönetişimin Geliştirilmesi Semineri'ne davet edildi. Uluslararası programa ilk kez davet edilen Büyükşehir Belediyesi'ni Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanı Dr. Özge Demirel temsil ediyor.
Küresel Ekonomi ve Sürdürülebilirlik Başlıkları Ele Alınacak
Seminer kapsamında küresel ekonomik yönetişim, dijital ekonomi, yeşil dönüşüm, iklim değişikliğiyle mücadele, uluslararası ekonomik iş birlikleri ve sürdürülebilir kalkınma konularında eğitimler ve görüşmeler gerçekleştirilecek.
Program çerçevesinde katılımcılar, Pekin’in yanı sıra Changsha ve Dongying şehirlerinde saha ziyaretleri, kurum görüşmeleri ve iş birliği toplantılarına da katılacak.
Uluslararası İş Birliği Fırsatları Değerlendirilecek
Uluslararası program süresince ulaşım ve konaklama giderleri organizasyonu düzenleyen kurum tarafından karşılanacak. Seminerde ülkeler arası ekonomik ve kurumsal iş birliklerinin geliştirilmesi, karşılıklı deneyim paylaşımının artırılması ve yeni ortaklık fırsatlarının değerlendirilmesi hedefleniyor.
Bakmadan Geçme