Muğla Büyükşehir'e Çin'den davet
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Çin'de düzenlenecek 'BRI Ortak Ülkeleri Küresel Ekonomik Yönetişimin Geliştirilmesi Semineri'ne davet edildi. Uluslararası programa ilk kez davet edilen Büyükşehir Belediyesi'ni Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanı Dr. Özge Demirel temsil ediyor.
Başkan Aras: “Muğla’mızın Uluslararası Temsili Güçleniyor”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin uluslararası programa davet edilmesinin önemli bir gelişme olduğunu belirterek, “Muğla’nın uluslararası platformlarda yer almasını ve farklı ülkelerle ortak çalışmalar geliştirmesini önemsiyoruz. Çin’de düzenlenecek bu seminer, küresel ekonomik gelişmelerin, sürdürülebilirlik politikalarının ve yerel yönetim deneyimlerinin paylaşılması açısından değerli bir fırsat sunuyor. Büyükşehir Belediyemizin bu önemli organizasyonda temsil edilecek olması kentimizin uluslararası alandaki görünürlüğüne katkı sağlayacaktır. Karşılıklı iş birliklerinin geliştirilmesi ve yeni ortaklıkların kurulması adına bu tür programları çok kıymetli buluyoruz.” dedi.
Bakmadan Geçme