Muğla Büyükşehir'e Çin'den davet
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Çin'de düzenlenecek 'BRI Ortak Ülkeleri Küresel Ekonomik Yönetişimin Geliştirilmesi Semineri'ne davet edildi. Uluslararası programa ilk kez davet edilen Büyükşehir Belediyesi'ni Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanı Dr. Özge Demirel temsil ediyor.
Çin Uluslararası Ticareti Geliştirme Konseyi (CCPIT) tarafından 11-24 Mayıs 2026 tarihleri arasında Pekin’de düzenlenecek seminere farklı ülkelerden kamu yöneticileri, iş dünyası temsilcileri, akademisyenler ve düşünce kuruluşu uzmanları katılım sağlayacak. Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin programa davet edilmesi, Büyükşehir Belediyesi’nin uluslararası platformlardaki görünürlüğü açısından önem taşıyor.
Bakmadan Geçme
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'
Fethiye gökyüzünde yeni bir ilke ev sahipliği yapacak: Ölüdeniz’de WTTF heyecanı