- Haberler
- Kültür Sanat
- Muğla Büyükşehir'den Yaş Almışlara Özel Kültür Gezisi
Muğla Büyükşehir'den Yaş Almışlara Özel Kültür Gezisi
Muğla Büyükşehir Belediyesi, 18-24 Mart Yaşlılar Haftası kapsamında Hasan Özcan Yaşamevi ve Nilüfer Caner 100 Yaş Evi sakinleri için gezi programı düzenleyerek, yaş almış vatandaşları kentin tarihi ve kültürel değerleriyle buluşturdu.
Yayla: “Arkadaşlarımızla Sosyalleşmek Bizim İçin Çok Kıymetli”
100 Yaş Evi üyesi Nilgün Yayla, yaklaşık on yıldır merkezin faaliyetlerine katıldığını belirterek şunları söyledi: “100 Yaş Evi sayesinde yeni arkadaşlıklar kurduk, sosyal aktivitelere katılma fırsatı bulduk. Bugünkü etkinlikten de çok memnun kaldık. Antik kente daha önce de gelmiştim, anılarımızı tazeledik. Arkadaşlarımızla sosyalleşmek bizim için çok kıymetli. Bu imkânı sağlayan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet Aras’a teşekkür ediyorum.”
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti