Muğla Büyükşehir'den dondan zarar gören üreticilere destek
Muğla Büyükşehir Belediyesi narenciyede yaşanan don olayları nedeniyle çiftçilere zirai don eğitimi verdi.
Muhtar Sül “Ağaçlarımız Çok Büyük Zarar Gördü”
Köyceğiz Beyobası Mahalle Muhtarı Nadi Sül, “Muğla Büyükşehir Belediyemiz mahallemizde zirai don ile ilgili bilgilendirme toplantısı düzenledi. Vatandaşlarımız da bu toplantıya katılarak zirai don hakkında bilgilendiler. Ağaçlarımız bu sene çok zarar gördü. Büyükşehir Belediyesi ekipleri gelerek bilgilendirmenin ardından dönümüne göre de ilaç dağıttı. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet Aras’a destekleri için teşekkür ederiz.” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor