Muğla Büyükşehir 'Çevre' yatırımlarını sürdürüyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, il genelinde çevreyi koruyan ve Muğla'nın geleceğine hizmet eden yatırımlarına devam ediyor. İlçelere Katı Atık Aktarma istasyonları kazandırılırken yeni Lot çalışmaları yapılarak Katı Atık Düzenli depolama tesislerinin ömürleri uzatılıyor.
Marmaris Katı Atık Düzenli Depolama Tesisi’nde de 3.Lot çalışması başlatan Büyükşehir Belediyesi günlük 250 ton evsel atığın bertaraf edildiği tesisin ömrünü uzatıyor. Marmaris’te yapılan 3.Lot çalışmasının ardından tesiste 7 yıllık daha evsel atık bertarafı yapılabilecek.
Çalışmalarla ilgili açıklamalarda bulunan Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı personeli Çevre Mühendisi Semih Duman, “Çevre Koruma Kontrol Daire Başkanlığı olarak çevre yatırımları ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir.
-
katı atık aktarma istasyonu
-
düzenli depolama tesisi
-
çevre yatırımları
-
lot çalışmaları
-
temiz çevre temiz muğla
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı