Muğla Büyükşehir 'Çevre' yatırımlarını sürdürüyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, il genelinde çevreyi koruyan ve Muğla'nın geleceğine hizmet eden yatırımlarına devam ediyor. İlçelere Katı Atık Aktarma istasyonları kazandırılırken yeni Lot çalışmaları yapılarak Katı Atık Düzenli depolama tesislerinin ömürleri uzatılıyor.
Menteşe ve Marmaris katı atık düzenli depolama tesislerine 2. ve 3. lot yapılıyor
Büyükşehir Belediyesi kullanımında olan Katı Atık Düzenli Depolama Tesislerinin de kapasitesini artırıyor. Menteşe, Ula, Yatağan ve Kavaklıdere ilçelerine hizmet veren ve toplanan günlük ortalama 300 ton evsel katı atığı çevreye zarar vermeden bertaraf eden Menteşe Düzenli Katı Atık Depolama tesisine 2.Lot yapılıyor. 2025 yılı Eylül ayına kadar bitirilmesi planlanan 2. Lot sayesinde yaklaşık 15 yıl boyunca daha atık bertarafı yapılabilecek.
-
katı atık aktarma istasyonu
-
düzenli depolama tesisi
-
çevre yatırımları
-
lot çalışmaları
-
temiz çevre temiz muğla
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret