Muğla Büyükşehir Belediyesi, şehit yakını ve gazileri Anıtkabir'e götürdü
Muğla Büyükşehir Belediyesi, 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla düzenlediği Ankara ziyaret programı kapsamında 153 şehit yakını ve gaziyi, Türkiye Cumhuriyeti'nin kalbi Anıtkabir'e götürdü.
Kocatepe Gazisi Muhsin Kırlı, "En son öğrencilik yıllarımda merasim için Ankara’ya geldiğimde Anıtkabir ve eski meclisi gezmiştim ama bu şekilde geniş bilgilerin verildiği bir ziyaret olmamıştı. Benim için çok gurur verici bir ziyaret oldu. Ağlamamak için kendimi çok zor tuttum. Bu geziyi bize tertip eden kendisi de eski bir asker olan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’a çok teşekkür ederim" şeklinde konuştu.
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
Gaziler Günü
-
Ankara
-
ziyaret
-
şehit yakını
-
gazi
-
Anıtkabir
-
Kocatepe Gazisi Muhsin Kırlı
-
Şehit yakını Bircan Evren
-
Türkiye Muharip Gaziler Derneği
-
Milas Şube Başkanı Kıbrıs Gazisi Mehmet Sarban
-
Gazi İsmet Kaya
-
Kıyı Eg
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı