Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin 170 yeni aracı hizmete başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, ulaşım, sağlık, sosyal hizmetler, itfaiye, çevre ve park bahçe hizmetlerinde kullanılmak üzere temin edilen 170 yeni araç dualar eşliğinde hizmete başladı.
Başkan Aras, hizmetlerin yerine getirilmesinde emeği geçen tüm personele teşekkür ederek, güler yüzlü ve halkın hizmetinde olduğunu bilen bir ruhla çalışan personelin önemini vurgulayıp, "İşte Büyükşehir Belediyesi'nin, iştiraklerin, tüm personelin kafasında sadece bu düstur olmalıdır. Biz halkımızın hizmetkarlarıyız ve hep birlikte çalışarak, büyük bir işbirliği içerisinde sinerji oluşturarak, bütün gücümüzle Muğla'mızın yarınlarını inşa etmeye bizler hazırız demesi lazım" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep