Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin 170 yeni aracı hizmete başladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, ulaşım, sağlık, sosyal hizmetler, itfaiye, çevre ve park bahçe hizmetlerinde kullanılmak üzere temin edilen 170 yeni araç dualar eşliğinde hizmete başladı.
Ülkenin geçtiği zor dönemde herkese büyük görevler düştüğünü belirten Aras, Cumhurbaşkanı'ndan muhtarlara kadar herkesin ülkenin geleceğinin daha iyi olması için çalıştığını dile getirdi. Konuşmasını, millete hizmet eden, "çivi çakan, taş üstüne taş koyan" herkese şükranlarını sunarak ve minnet duyarak tamamladı. Tören konuşmalarının ardından Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras araçları tek tek kontrol etti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor