Muğla Büyükşehir Belediyesi'nden 10 Kasım'a Özel Anıtkabir Ziyareti
Muğla Büyükşehir Belediyesi organizasyonuyla Muğla'nın farklı ilçelerinden 102 kadın, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ebedi istirahatgâhı Anıtkabir'i ziyaret etti.
Kadınların Anıtkabir ziyaretinden büyük bir memnuniyet duyduğunu ve ilk kez gidenlere bu imkânı sağlamaktan mutluluk duyduklarını belirten Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, “Cumhuriyet kadınla, kadın Cumhuriyetle var olur. Muğla’dan yükselen bu birliktelik, Atatürk’ün gösterdiği aydınlık yolda kararlılıkla yürümeye devam edeceğimizin en güzel göstergesidir.” dedi.
Yorumlar 1
Ferah gürsoy 10 Kasım 2025 10:01
Teşekkürler Atamıza Saygı Minnet ve Özlemle....
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor