- Haberler
- Güncel
- Muğla Büyükşehir Belediyesi Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi'ne Üstün Başarı Belgesi
Muğla Büyükşehir Belediyesi Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi'ne Üstün Başarı Belgesi
Muğla Büyükşehir Belediyesi Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi ortalama yüzde 43 tasarruf sağlayarak, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'ndan 'Binalarda Enerji Verimliliği Üstün Başarı Belgesi' aldı.
15.08.2019 tarih ve 2019/18 sayılı Cumhurbaşkanı Genelgesi ile kamu binaları için yüzde 15 enerji tasarruf hedefi belirlenmişti. Belirlenen tasarruf hedefine ulaşılarak enerji verimliğinin ve emisyon azaltımının sağlanması amacıyla yayımlanan ‘Kamu Binalarında Tasarruf Hedefi ve Uygulama Rehberi’ne göre yüzde 14 altında tasarruf sağlayanlar “başarısız”, yüzde 14-16 arası tasarruf sağlayanlar “başarılı”, yüzde 16 ve üzeri tasarruf sağlayanlar ise ‘üstün başarılı’ olarak sınıflandırıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor