- Haberler
- Güncel
- Muğla Büyükşehir Belediyesi Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi'ne Üstün Başarı Belgesi
Muğla Büyükşehir Belediyesi Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi'ne Üstün Başarı Belgesi
Muğla Büyükşehir Belediyesi Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi ortalama yüzde 43 tasarruf sağlayarak, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'ndan 'Binalarda Enerji Verimliliği Üstün Başarı Belgesi' aldı.
Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi’nde; ısıtma sisteminde enerji verimli doğalgaz kazanı dönüşümü, yenilenebilir enerji kullanımı, ISO 50001 Enerji Yönetim sistemi kurulumu ve eğitim çalışmaları ile yaklaşık yüzde 43 enerji tasarrufu sağlandı. Bu sayede Kültür Merkezi, 2019-2023 döneminde yapılan tasarruf ile ‘Binalarda Enerji Verimliliği Üstün Başarı Belgesi’ almaya hak kazandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor