Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras Fethiye'de Muhtarlarla Görüştü
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fethiye'ye gelerek Yörük Müzesi'nde düzenlenen kahvaltı programına katıldı.
Başkan Aras, Muhtarlarla Bir Araya Geldi
Muhtarlar Derneği Başkanı Cafer Söğüt, “Muhtarlar hepiniz hoş geldiniz. Bugün çok özel bir günümüz. İlk defa Kargı Mahallesinde Büyükşehir Belediye başkanımızdan ağırlıyoruz. Tabii Belediye Başkanımız bence her zaman bizimle onun için aynı teşekkür ederim. Bizi böyle programda yalnız bırakmadığı için Ahmet Aras Başkanımıza sizler adına da çok teşekkür ediyorum.” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor