Muğla, Avrupa'nın Yeşil Şehirleri Arasına Katılıyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası'nın (EBRD) Yeşil Şehirler Programı'na katılıyor. Londra'da imzalanacak mutabakat anlaşmasıyla Muğla'nın sürdürülebilir kentleşme, iklim uyumu ve çevresel yatırımlarına yönelik yeni bir dönem başlayacak.
Sürdürülebilir Gelecek İçin Güçlü İş Birliği
Mutabakat anlaşması ile Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin EBRD Yeşil Şehirler Programı’na resmen katılımı sağlanırken, sürdürülebilir kentleşme, iklim değişikliğiyle mücadele ve çevresel performansın artırılmasına yönelik stratejik planlama ve yatırım geliştirme süreçlerinin de güçlendirilmesi hedefleniyor. Muğla, bu iş birliği sayesinde uluslararası ölçekte çevreci ve dirençli kentler ağı içerisinde yer alarak geleceğin şehirleri arasında konumunu güçlendirecek.
-
Muğla Yeşil Şehirler Programı
-
EBRD Muğla
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
Ahmet Aras Muğla
-
Muğla su projesi
-
sürdürülebilir şehirler
-
iklim değişikliği Muğla
-
Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı