- Haberler
- Sağlık
- Muğla Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde Hizmet Kalitesini Artıracak Kapsamlı Yenilikler Yolda
Muğla Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde Hizmet Kalitesini Artıracak Kapsamlı Yenilikler Yolda
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça, 7 Temmuz Pazartesi günü Muğla Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'ne kapsamlı bir denetim ve değerlendirme ziyareti gerçekleştirdi. Ziyaretin ana gündemini, sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesini yükseltmek, hasta memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak ve personelin çalışma koşullarını iyileştirmek amacıyla atılacak somut adımlar oluşturdu.
Kesintisiz Hizmet İçin Vardiya Sistemi Geliyor
Hastalara günün her saatinde daha etkin ve kesintisiz hizmet sunabilmek adına, Muğla Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nin vardiyalı hasta kabul sistemine geçmesi yönünde önemli bir karar alındı. Bu stratejik değişikliğin sorunsuz bir şekilde hayata geçirilebilmesi için gerekli personel planlamaları ve altyapı hazırlıkları masaya yatırıldı.
-
muğla diş sağlığı merkezi
-
dr eriş başaran akça
-
mhrs randevu sorunu
-
vardiyalı sağlık sistemi
-
muğla sağlık denetimi
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor