Muğla 112'de 'Hukuk' ve 'İletişim' seferberliği
Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü, hizmet kalitesini yükseltmek ve personelinin hukuki hakları ile sorumlulukları konusundaki bilincini güçlendirmek amacıyla düzenlediği kapsamlı hizmet içi eğitim programını başarıyla tamamladı.
Hizmet akışını aksatmayacak şekilde planlanan eğitimlerde; çağrı yönetimi, bilgi gizliliği ve güvenliği, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK), insan hakları çerçevesinde sorumluluklar ve hukuki başvuru yolları masaya yatırıldı. Özellikle çağrı esnasında oluşabilecek tehdit ve hakaret durumlarında izlenecek süreçler ile personelin yasal sorumlulukları, yargı kararları ve örnek olaylar üzerinden uygulamalı olarak değerlendirildi.
Eğitim programı, Muğla Barosu Başkanı Av. Levent Akgün ve Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Kamil Karakaya'nın katıldığı kapanış töreniyle son buldu. Törende, "hukuki bilinç, güçlü iletişim ve hak temelli yaklaşım" vurgusu yapılarak, bu eğitimin vatandaşlara sunulan hizmetin güvenliği açısından büyük bir adım olduğu belirtildi.
Bakmadan Geçme