Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi'nde hizmet kalitesi artacak
Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi, hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmak ve operasyonel süreçleri optimize etmek amacıyla 'Çağrı Karşılama Grup Sorumluları Değerlendirme Toplantısı' düzenledi. Toplantıda, acil çağrı yönetiminden teknik altyapıya kadar pek çok kritik başlık masaya yatırıldı.
Merkez binasında gerçekleştirilen kapsamlı istişare toplantısında; çağrı yönetim süreçleri, sahadaki uygulamalar, teknik altyapı ihtiyaçları ve idari işleyiş detaylıca analiz edildi. Katılımcılar, mevcut işleyişin verimliliğini artırmak adına görüş ve önerilerini paylaştı. Toplantının ana odak noktası, "her çağrının bir hayat olduğu" bilinciyle hareket etmek olarak vurgulandı. Vatandaşlara sunulan hizmetin hızını, ekipler arası koordinasyonu ve çözüm üretme kapasitesini güçlendirmeye yönelik yeni stratejiler belirlendi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor