Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi'nde hizmet kalitesi artacak
Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi, hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmak ve operasyonel süreçleri optimize etmek amacıyla 'Çağrı Karşılama Grup Sorumluları Değerlendirme Toplantısı' düzenledi. Toplantıda, acil çağrı yönetiminden teknik altyapıya kadar pek çok kritik başlık masaya yatırıldı.
Ekip ruhu ve güçlü iletişim anlayışıyla hareket eden 112 Acil Çağrı Merkezi yetkilileri, vatandaşların ihtiyaç duyduğu her an aynı kararlılık ve güven duygusuyla görev başında olduklarını belirtti. Toplantı sonunda, "Birlikte düşünüyor, birlikte karar alıyor ve birlikte daha iyisini hedefliyoruz" mesajı verilerek, hizmet kalitesinde süreklilik ve gelişim vurgusu yapıldı.
Bakmadan Geçme
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu