Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi, 2025 faaliyetleri belirlendi
Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi, Şubat 2025'te gerçekleştirilecek İl Acil Çağrı Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu toplantısına hazırlık kapsamında bir değerlendirme toplantısı düzenledi.
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Kamil Karakaya, toplantıda yaptığı konuşmada şunları ifade etti:
“2015 yılından bu yana edindiğimiz tecrübelerle, 2025 yılında daha güçlü ve etkili bir acil çağrı yönetimi gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Kurumlar arası işbirliği ve halkımızın desteğiyle vatandaşlarımızın her an yanında olmaya devam edeceğiz”
Bakmadan Geçme
Bodrum'da motosiklet kazası güvenlik kamerasına yansıdı
‘Keşanlı Ali Destanı’ Fethiye Kültür Merkezi’nde sahnelendi
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu