MSKÜ Turizm Fakültesi'nde Sektör-Üniversite buluşması
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Turizm Fakültesi tarafından düzenlenen etkinlikte Otel Genel Müdürü ve İcra Kurulu Üyesi Özlem Kanbak öğrencilerle biraraya geldi.
‘Turizm ve Otel İşletmeciliğinde Stratejik Yönetim: Bütçe ve Kararlar’ başlıklı etkinlik, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Turizm Fakültesi’nde gerçekleştirildi.
1998 yılından bu yana turizm sektörünün farklı kademelerinde görev alan Özlem Kanbak, yurt içi ve yurt dışında edindiği mesleki deneyimlerini öğrencilerle paylaştı. Uluslararası otel işletmelerinde uzun yıllar yöneticilik yapan Kanbak, 2021 yılından itibaren Bodrum’da çalışmalarını sürdürdüğünü belirterek, kariyer yolculuğuna ilişkin önemli kesitler aktardı.
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Turizm Fakültesi
-
İcra Kurulu Üyesi Özlem Kanbak
-
yurt içi ve yurt dışı mesleki deneyimler
-
Turizm ve Otel İşletmeciliğinde Stratejik Yönetim
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı