MSKÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi'nden yeni mezunlar sektöre hazır
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesi öğrencileri, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni kapsamında diplomalarını alarak sağlık sektörüne ilk adımını attı.
MSKÜ’nün kapılarının öğrencilere her zaman açık olduğunu hatırlatan Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ömer Gider, mezun olan öğrencilere yeni meslek yaşamlarında başarılar diledi. Dekan Prof. Gider, sağlık alanında yetişmiş nitelikli insan gücünün toplum için büyük önem taşıdığını belirterek, mezunların etik değerlere bağlı, bilimsel düşünceyi rehber edinen bireyler olarak meslek hayatlarına başlayacaklarını ifade etti.
-
mskü mezuniyet töreni
-
sağlık bilimleri fakültesi
-
2025 2026 eğitim öğretim yılı
-
meslek yemini
-
kep atma töreni
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı