MSKÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi'nden yeni mezunlar sektöre hazır
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesi öğrencileri, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni kapsamında diplomalarını alarak sağlık sektörüne ilk adımını attı.
Sağlık Bilimleri Fakültesi 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, 11 Haziran Perşembe günü Kampüs Stadyumu’nda büyük bir heyecanla yapıldı. Mezuniyet törenine Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ömer Gider, Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Opt. Dr. Şadi Ballı, öğretim üyeleri ve aileler katıldı. Öğrencilerin tören geçidiyle başlayan programda, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından konuşmalar yapıldı.
-
mskü mezuniyet töreni
-
sağlık bilimleri fakültesi
-
2025 2026 eğitim öğretim yılı
-
meslek yemini
-
kep atma töreni
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları