MSKÜ Gastronomi Öğrencileri 'Sürdürülebilirlik Belgesi' Kazandı
MSKÜ Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü öğrencileri, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi tarafından düzenlenen 'Köklü Tatlar Yeni Ufuklar' yemek yarışmasında 'Doğaya Saygı ve Sürdürülebilirlik Belgesi' almaya hak kazandı.
Ayrıca Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümü 2. sınıf öğrencisi Yasemin Tümkaya, 17-20 Ekim 2024 tarihleri arasında Adana’da düzenlenen 8. Uluslararası Adana Lezzet Festivali'nde Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesini başarıyla temsil ederek ‘Üniversiteli Genç Şefler Yarışması Bireysel’ dalında 4. seçilmişti.
-
sürdürülebilirlik belgesi
-
gastronomi ve mutfak sanatları
-
köklü tatlar yeni ufuklar
-
doç dr şaban kargiglioğlu
-
mskü turizm fakültesi
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret