MSKÜ'de sosyal sorumluluk projesi: 'Sürdürülebilirliğe merhaba de' sergisi açıldı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Yeşil Kampüs Koordinatörlüğü tarafından, Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Uşak Üniversitesi iş birliğinde yürütülen 'Sürdürülebilirliğe Merhaba De' sosyal sorumluluk projesi kapsamında düzenlenen sergi, MSKÜ Atatürk Kültür Merkezi'nde açıldı.
Serginin açılışına MSKÜ Rektörü Prof. Dr. Turhan Kaçar, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hatice Hicret Özkoç, Uşak Üniversitesinden Öğr. Gör. Gökhan Yıldırım, İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ferman Akbulut, Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kömürcü, şube müdürleri, Dokuzçam İlkokulu Müdürü Abdullah Özsoy, akademisyenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
-
MSKÜ sürdürülebilirlik sergisi
-
geri dönüşüm sergisi Muğla
-
çocuklarla sosyal sorumluluk projeleri
-
sürdürülebilirliğe merhaba de
-
Dokuzçam İlkokulu çevre etkinliği
Bakmadan Geçme
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı