MSKÜ'de sosyal sorumluluk projesi: 'Sürdürülebilirliğe merhaba de' sergisi açıldı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Yeşil Kampüs Koordinatörlüğü tarafından, Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Uşak Üniversitesi iş birliğinde yürütülen 'Sürdürülebilirliğe Merhaba De' sosyal sorumluluk projesi kapsamında düzenlenen sergi, MSKÜ Atatürk Kültür Merkezi'nde açıldı.
Proje çerçevesinde Uşak Üniversitesi, çocukların hayal ettikleri doğa dostu oyuncakların çizimlerinden yola çıkarak bu oyuncakları gerçek hale getirdi. Ayrıca MSKÜ akademisyenleri tarafından iklim değişikliği, enerji ve su tasarrufu ile geri dönüşüm temalı atölye çalışmaları ve origami etkinlikleri düzenlendi. Aile Yılı kapsamında çocukların edindikleri bilgileri aileleriyle birlikte yeniden yorumlamaları teşvik edilirken, MSKÜ Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Topluluğu ve Origami Topluluğu da organizasyona gönüllü destek verdi.
-
MSKÜ sürdürülebilirlik sergisi
-
geri dönüşüm sergisi Muğla
-
çocuklarla sosyal sorumluluk projeleri
-
sürdürülebilirliğe merhaba de
-
Dokuzçam İlkokulu çevre etkinliği
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret