MSKÜ'de Enerji Okuryazarlığı etkinliği gerçekleştirildi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilim İletişimi Ofisi (MSKÜ BİO) tarafından, Avrupa Birliği destekli Greenlıght-Yenilenebilir Enerji Eğitim Ağı: Yeşil ve Uyumlu Yarınlar için Öncü Girişimler projesi kapsamında bilgilendirme ve etkileşim etkinliği gerçekleştirildi.
Ula Şehit Öğretmen Sezgin Keçeci Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde düzenlenen etkinlikte, proje kapsamında geliştirilen STEM ders planları, öğretmen el kitabı ve dijital yeşil oyunlar tanıtıldı. Öğrenciler yalnızca dinleyici olarak değil, uygulamalı etkinlikler ve yarışmalar aracılığıyla sürece aktif katıldı. Düzenlenen bilgi yarışmaları ve oyun temelli etkinlikler, enerji kaynakları ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıkları konusunda farkındalığı artırırken programın eğlenceli ve dinamik bir atmosferde gerçekleşmesini sağladı.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı