MSKÜ'de Enerji Okuryazarlığı etkinliği gerçekleştirildi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilim İletişimi Ofisi (MSKÜ BİO) tarafından, Avrupa Birliği destekli Greenlıght-Yenilenebilir Enerji Eğitim Ağı: Yeşil ve Uyumlu Yarınlar için Öncü Girişimler projesi kapsamında bilgilendirme ve etkileşim etkinliği gerçekleştirildi.
Yenilenebilir enerji, enerji verimliliği ve sürdürülebilirlik konularında gençlerin farkındalığını artırmak amacıyla hazırlanan Erasmus+ projesinin koordinatörlüğünü Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi yürütürken; Portekiz, Yunanistan ve Kuzey Makedonya’dan kurumlar da ortaklık yapısında yer alıyor. Yürütücülüğünü MSKÜ öğretim üyeleri Prof. Dr. Hülya Kara Subaşat ve Doç. Dr. Gürcan Çetin’in üstlendiği Greenlight projesiyle sürdürülebilir kalkınma hedefleri doğrultusunda enerji bilincinin geliştirilmesi, yenilikçi eğitim materyallerinin yaygınlaştırılması ve gençlerin çevresel sorumluluk bilinci kazanmaları hedefleniyor.
Bakmadan Geçme