Mor otobüsler ve mor duraklar hizmete giriyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Günü'nde il genelinde 13 ilçede 14 Mor Otobüs ve mor durağı hizmete sokacak. Büyükşehir Belediyesi ayrıca toplu ulaşımda kadınların akşam 21.00'dan sabah 06.00 saatleri arasında istedikleri yerde inebileceği düzenlemeyi de başlattı.
Kadınlar istedikleri yerde otobüsten inebilecek
Muğla Büyükşehir Belediyesi toplumsal cinsiyet eşitliği konularında farkındalık oluşturmak amacı ile 13 ilçede 14 mor otobüsü hizmete sokuyor. Muğla genelinde 25 Kasım 2024 tarihinden itibaren Büyükşehir Belediyesi ve Özel Toplu Taşıma Araçlarında kadınlar sonbahar kış döneminde 21.00-06.00, ilkbahar-yaz döneminde 22:00-06:00 saatleri arasında istedikleri yerde inebilecek. Büyükşehir Belediyesi mor otobüslerin yanı sıra il genelinde 14 adet mor durağı da farkındalık oluşturmak için hizmete sunuyor.
-
mor otobüsler
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
Kıyı Ege Belediyeler Birliği
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı