Mobil Atık Getirme Merkezlerinin Sayısı Arttırıldı
Milas Belediyesi, geri kazanılabilir atıkların diğer atıklarla karışmadan kaynağında ayrı toplanması için başlattığı çalışmalarına devam ediyor. Bu çerçevede ilçe geneline yerleştirilen mobil atık getirme merkezinin sayısı 6'ya çıkarıldı.
Çevre dostu uygulamalarla, atık yönetimi konusunda toplumda farkındalık oluşturmayı ve geri dönüşüm oranlarını artırmayı hedefleyen Milas Belediyesi, Cumhuriyet Mahallesi Ahmet Yesevi Caddesi ve Şevketiye Mahallesi Dr. İsmail Hakkı Milaslı Caddesi üzerine yerleştirdiği 2 adet Mobil Atık Getirme Merkezi ile birlikte Milas genelindeki toplam mobil konteyner sayısını 6’ya çıkardı.
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti