Mobil Atık Getirme Merkezlerinin Sayısı Arttırıldı
Milas Belediyesi, geri kazanılabilir atıkların diğer atıklarla karışmadan kaynağında ayrı toplanması için başlattığı çalışmalarına devam ediyor. Bu çerçevede ilçe geneline yerleştirilen mobil atık getirme merkezinin sayısı 6'ya çıkarıldı.
Çevre dostu uygulamalara devam edeceklerini belirten Temizlik İşleri Müdürü Sinem Kılıç, “Sıfır atık yönetmeliği gereği mahalli idarelere verilen yükümlülükler çerçevesinde mobil atık getirme merkezlerinin sayısının artırılmasını sağlayacak ve geri dönüşüm konusunda farkındalığın artırılması için çalışmalarımıza devam edeceğiz.” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret