Milletvekili Otgöz: 'Muğla İçin Sahadayız, Çalışıyoruz'
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, 5 ilçede 400 muhtarla buluştu. 'Muğla'ya 30 milyar TL'lik yatırım yaptık, sahada çalışmaya devam ediyoruz' dedi.
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, saha çalışmalarına Ortaca, Yatağan, Milas, Menteşe ve Ula’da devam etti. İlçe Başkanları ve teşkilatlarla bir araya gelen Milletvekili Otgöz; DSİ, Karayolları, Telekom, Aydem, Tarım, Orman ve Milli Eğitim gibi ilgili kurum müdürlerinin katılımı ile talep ve sorunların çözümü için muhtarlar ile toplantılar yaptı.
-
yakup otgöz muğla yatırımlar
-
ak parti saha çalışması
-
muğla 30 milyar yatırım
-
muhtarlar toplantısı muğla
-
chp eleştirisi otgöz
Bakmadan Geçme
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı