Milletvekili Otgöz: 'Muğla İçin Sahadayız, Çalışıyoruz'
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, 5 ilçede 400 muhtarla buluştu. 'Muğla'ya 30 milyar TL'lik yatırım yaptık, sahada çalışmaya devam ediyoruz' dedi.
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, saha çalışmalarına Ortaca, Yatağan, Milas, Menteşe ve Ula’da devam etti. İlçe Başkanları ve teşkilatlarla bir araya gelen Milletvekili Otgöz; DSİ, Karayolları, Telekom, Aydem, Tarım, Orman ve Milli Eğitim gibi ilgili kurum müdürlerinin katılımı ile talep ve sorunların çözümü için muhtarlar ile toplantılar yaptı.
-
yakup otgöz muğla yatırımlar
-
ak parti saha çalışması
-
muğla 30 milyar yatırım
-
muhtarlar toplantısı muğla
-
chp eleştirisi otgöz
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor