• Haberler
  • Güncel
  • Milletvekili Otgöz: 'Muğla İçin Sahadayız, Çalışıyoruz'

Milletvekili Otgöz: 'Muğla İçin Sahadayız, Çalışıyoruz'

AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, 5 ilçede 400 muhtarla buluştu. 'Muğla'ya 30 milyar TL'lik yatırım yaptık, sahada çalışmaya devam ediyoruz' dedi.

Milletvekili Otgöz: 'Muğla İçin Sahadayız, Çalışıyoruz'
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!