MHP Muğla İl Başkanlığı yeni hizmet binasında vatandaşları ağırlıyor
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Muğla İl Başkanlığı, yeni hizmet binasına taşınarak çalışmalarını daha modern ve etkili bir ortamda sürdürmeye başladı. MHP Muğla İl Başkanı Burak Demirel, yaptığı açıklamada, tüm vatandaşları yeni il binasına çay içmeye ve sohbet etmeye davet etti.
Menteşe ilçesi Emirbeyazıt Mahallesi Şehit Özden Aşınmaz Caddesi üzerindeki yeni adrese taşınan il başkanlığı, kapılarını hem partililere hem de tüm Muğlalılara açtı. İl Başkanı Burak Demirel, “Yeni hizmet binamızda kapımız herkese açık. Siyasi görüşü ne olursa olsun, Muğla’mızın her kesiminden hemşehrilerimizi çay içmeye, sohbet etmeye, ülkemizin geleceği hakkında fikir alışverişinde bulunmaya bekliyoruz” dedi.
-
mhp muğla il başkanlığı
-
yeni hizmet binası
-
burak demirel açıklama
-
muğla siyaset haberleri
-
menteşe mhp binası
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor