MHP Muğla İl Başkanlığı yeni hizmet binasında vatandaşları ağırlıyor
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Muğla İl Başkanlığı, yeni hizmet binasına taşınarak çalışmalarını daha modern ve etkili bir ortamda sürdürmeye başladı. MHP Muğla İl Başkanı Burak Demirel, yaptığı açıklamada, tüm vatandaşları yeni il binasına çay içmeye ve sohbet etmeye davet etti.
Menteşe ilçesi Emirbeyazıt Mahallesi Şehit Özden Aşınmaz Caddesi üzerindeki yeni adrese taşınan il başkanlığı, kapılarını hem partililere hem de tüm Muğlalılara açtı. İl Başkanı Burak Demirel, “Yeni hizmet binamızda kapımız herkese açık. Siyasi görüşü ne olursa olsun, Muğla’mızın her kesiminden hemşehrilerimizi çay içmeye, sohbet etmeye, ülkemizin geleceği hakkında fikir alışverişinde bulunmaya bekliyoruz” dedi.
-
mhp muğla il başkanlığı
-
yeni hizmet binası
-
burak demirel açıklama
-
muğla siyaset haberleri
-
menteşe mhp binası
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül