MHP Muğla İl Başkanlığı yeni hizmet binasında vatandaşları ağırlıyor
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Muğla İl Başkanlığı, yeni hizmet binasına taşınarak çalışmalarını daha modern ve etkili bir ortamda sürdürmeye başladı. MHP Muğla İl Başkanı Burak Demirel, yaptığı açıklamada, tüm vatandaşları yeni il binasına çay içmeye ve sohbet etmeye davet etti.
Yeni hizmet binasının yalnızca bir adres değişikliği olmadığını vurgulayan Demirel, bu adımın Milliyetçi Ülkücü Hareket'in kutlu yolculuğunda büyük hedeflere yürümenin başlangıcı olduğunu belirtti. "Milletimize sadakatle hizmet etmeye, Yörük diyarı Muğla’da tüm hemşehrilerimizle birlikte yürümeye devam edeceğiz" diyen Demirel, yeni dönemde halkla daha iç içe, ulaşılabilir ve şeffaf bir anlayışla hizmet edeceklerini ifade etti.
-
mhp muğla il başkanlığı
-
yeni hizmet binası
-
burak demirel açıklama
-
muğla siyaset haberleri
-
menteşe mhp binası
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor