Menteşeli genç şefler, İstanbul'dan 11 madalya ile döndü
Muğla'nın gastronomik değerlerini uluslararası arenada temsil eden Menteşe Atatürk Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, İstanbul'dan 11 madalya ile dönerek büyük bir başarıya imza attı.
Kömürcü yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: "Öğrencilerimizin uluslararası bir platformda sergilediği bu başarı; mesleki disiplinin, özverili bir ekip çalışmasının ve okulumuzdaki nitelikli eğitim anlayışının en somut göstergesidir. Muğla’nın yerel lezzetlerini ve gastronomik değerlerini dünya mutfağıyla harmanlayarak bizleri gururlandırdılar"
-
gastronomik değerler
-
uluslararası arena
-
Menteşe Atatürk Turizm Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri
-
11 madalya ile başarı
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı