Menteşe'nin sadık misafirleri geldi, 30 yıllık gelenek bozulmadı
Muğla'nın Menteşe ilçesine bağlı Muslihittin Mahallesi, her yıl olduğu gibi bu baharda da kanatlı misafirlerini ağırlıyor. 1996 yılında yapımı tamamlanan ve mahallenin sembol yapılarından biri olan Şeyh Muslihittin Camii, yaklaşık 30 yıldır leyleklerin değişmez yuvası haline geldi.
Her yıl olduğu gibi bu yılda leylekler, caminin kubbesindeki yuvalarına yerleşti. Mahalle sakinlerinin yolunu gözlediği sadık misafirler, her yıl olduğu gibi bu yıl da vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılandı. 30 yıldır aynı noktaya yuva kuran leylekler, sadece bir doğa olayı değil, Muslihittin Mahallesi'nin bir parçası ve simgesi kabul ediliyor. Yuvalarında tadilatlarını bitiren leylekler, önümüzdeki sonbahara kadar caminin kubbesinde misafir olacaklar.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de ‘UTTS Montajları’ hız kazandı
Dünya turizm köyü ve Sakin Kent Akyaka kadın muhtara emanet
Fethiye Devlet Hastanesi’nde yaz sezonuyla birlikte yoğunluk artışı
Yatağan'da çöplük yangını
Menteşe Devlet Hastanesi Afet ve Acil durumlara karşı teyakkuzda
Fethiye’de kadın hakları vurgusu: ‘Bilinçlenmek şiddete karşı en güçlü adım’