Menteşe Kent Meydanı'nda Dünya süt günü kutlandı
Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, Dünya Süt Günü dolayısıyla Menteşe Kent Meydanı'nda çocuklara ve gençlere yönelik farkındalık etkinliği düzenledi. Renkli anlara sahne olan programda konuşan İl Müdür Yardımcısı Dr. Songül Kayğıner Topal, gençlerin meslek seçiminde tarım ve hayvancılık sektörünü göz ardı etmemesi gerektiğini belirterek, '20 yıl sonra en iyi arabalara çiftçiler binecek' dedi.
Muğla’nın sadece turizmle anılmasının eksik bir yaklaşım olduğunu belirten Dr. Songül Kayğıner Topal, kentteki kırsal nüfusa ve hayvan varlığına dikkat çekti: “Muğla sadece bir turizm şehri gibi görülüyor fakat kırsalda yaşayan nüfusumuzun neredeyse yarısı tarım ve hayvancılıkla uğraşıyor. Ciddi bir süt üretimimiz var. Kentimizde 270 bin süt sığırı, 430 bin civarında ise koyun ve keçi varlığımız mevcut. Ege illeri arasında hayvancılıkta çok önemli bir potansiyele sahibiz. Kentimizde bilinçli ve becerikli şekilde hayvancılık yapan işletmelerimizin refah seviyelerinin de yüksek olduğunu görüyoruz”
-
muğla
-
menteşe
-
dünya süt günü
-
Menteşe Kent Meydanında
-
çocuklara ve gençlere yönelik farkındalık etkinliği
Bakmadan Geçme